אחוה מתרחבת

אחוה מתרחבת

חברת “אחוה”, יצרנית החלוה, טחינה ומוצרי מאפה, ערכה היום טקס הנחת אבן פינה למפעל חדש לטחינה, בעלות של 25 מיליון₪. המפעל החדש, אשר יוקם באזור התעשייה אריאל, יצטרף למפעל המאפים ולמערך הלוגיסטי המשתרע על שטח של 8,000 מ”ר. בכוונת החברה להעתיק גם את מפעל החלוה השוכן באזור התעשייה ברקן, לאזור המפעלים באריאל. את בנית המפעל מממנת אחוה מהונה העצמי, על פי משנתה הכלכלית בה היא דבקה.

את שנת 2013 צפויה אחוה לסכם עם מחזור מכירות של 130 מיליון₪ בשנה, גידול של 10% משנת 2012. היקף הייצוא של החברה נאמד בכ- 20%, כשבחברה מעריכים כי בשנת 2014 יגדל הייצוא ב-5% נוספים, כאשר ייצוא הטחינה הגולמית, צפוי לעלות בכ – 15%.

לדברי יעקב מלאך, מנכ”ל אחוה, “אנו רואים דרישה הולכת וגוברת בעולם למוצרי מזון אתני, אורגני וטבעי בכלל וביקוש גובר לטחינה גולמית בפרט”. העלייה נרשמת גם במוצרי החלוה, המכילים 50% טחינה גולמית. לדבריו, בתוך 12 חודשים תסתיים בניית המפעל החדש והחברה תגדיל באופן משמעותי את פעילותה. חברת אחוה הינה היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929.

החברה מתמחה בייצור חלוה איכותית מסוגים שונים, טחינה גולמית, סדרת מוצרים אורגנים, סדרת מוצרים ללא סוכר, עוגות ומגוון מוצרי מאפה, חטיפי דגנים, תרכיזים לשתייה וממתקים. החברה מקפידה על עמידה בתקני האיכות המתקדמים בעולם ועל מדיניות של שיווק מוצרים במחירים אטרקטיביים.

.png

המוצרים שלנו

עוגיות במגשים
עוגיות במגשים
ללא תוספת סוכר
ללא תוספת סוכר
מוצרים אורגניים
מוצרים אורגניים
טחינה גולמית
טחינה גולמית
חלוה באריזה אישית
חלוה באריזה אישית
חלוה משפחתית
חלוה משפחתית